Det tar ett tag!

Det tar verkligen ett tag att få fram alla julsaker, just nu så har jag lite små saker kvar plus granen kvar sen så är allt klart :-) Sen brukar det bli lite små saker efterhand som införskaffas. Jag köpte tomtar igår som man sätter på fönstret, det gör verkligen så det blir lite mer julkänsla. Jag funderar på att köpa ett paket till så vi har i dem andra två fönstrerna med. Men då kanske jag tar änglar istället. Jag får se, vill att det ska vara så mycket julkänsla här hemma som helst. Både jag och G är väldigt julälskade personer och det är väll tur det. Jag som är helt tokig i julen. Jag skulle vilja ha ännu mer julsaker men vad kan man införskaffa för något...




På måndag ska jag äntligen få träffa min underbara mamma Raija. Det är ett tag sedan nu på grund av att jag har haft så mycket på sistonde. Det är nu när jag går in på min sista vecka som det lugnar sig lite sen så börjar skolan igen och vi ska börja skriva på våran uppstas så då kommer jag inte ha så mycket tod heller. :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0