Det ser fortfarande ljust ut!

Gällande jobbet jag sökte, jag skickade ett mail till hon som interjuvade mig för att se hur det ser ut för det har gått lite över två veckor. Men hon väntade på svar från min chef via mailen så jag vet inte om det vara något som hon skulle fylla i eller om hon ej fåt tag på henne via telefon. Jag tror mer på det första för jag hade inte gett henne någon mailadress.  Jag hoppas verkligen att jag kan få börja jobba för jag känner nu när jag är ute på VFU att jag mår bra av att hålla igång. Det blir mycket men jag trivs med att ha det så.

I morgon ska jag börja rätta nationella prov, så det kommer ta mycket tid och kraft. Jag tror att jag och Andreas ska sätta oss på måndag för att kolla om vår bedömning stämmer överens eller om vi har bedömt olika. Men först så ska jag ha lektioner, hela fyra stycken. Börjar förmiddagen med IP2B och IP1B, sen blir det SMME1 och sen till sist så ska jag hoppa in som datalärare, he he!! Dem ska ha prov så jag behöver bara finnas där. Sen är det bara att bege sig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0