Det har varit så mycket!

Det senaste dagarna har det varit så mycket, jag har inte alls hunnit med att skriva här. Det har fixas det sista med natinella proven bland annat, jag och Andreas satt oss ner igår för att prata om våra bedömningar. VIssa uppsatser hade vi bedömt lika medans vissa kunde jag komma med bra argument så han ändrade sin bedömning. Det kändes väldigt bra, jag känner verkligen att jag har lärt mig mycket. Sen på kvällen var det öppethus på Rinman så det blev en väldigt lång dag. Jag var hemma till halv 22. Det var väldig segt! Idag hade vi bufferdag, som lärare är denna dag en seg dag. Speciellt om inte alla elever som ska komma inte kommer.

I morse gick jag upp lite tidigare för att kunna fira min underbara älskling som blir 23 år idag. Jag väckte honom med en bananbakelse, ljus, presenter och sång :-) Det ska även firas nu på kvällen med god mat och dessert! Jag hade även skickat in en lite hälsning till min älskling i Metro :-) Jag ska visa honom den när han kommer hem!

En annan sak som kommer hända idag, förmodligen, är att jag kommer bli brunett! :-) Om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0