Världens busigaste

Det är Cleo det :-) he he!! Hon springer runt med sin rosa lilla leksak i munnen och vet inte riktigt vad hon ska göra. Hon försöket också jaga Ceasar men han är inte så sugen på att busa tror jag för ahn springer och gömmer sig :-) De är så himla söta!!

Just nu sitter jag framför datorn och tar det lugnt och funderar på vad man kan tänkas hitta på i sommar. Det jag vet är att jag och älsklingen ska fira midsommar med TIlda och gänget, vi ska utomlands och förmodligen till High Chaparalle men sen vet jag inte vad som kan tänkas göras. Kanske är det vi hinner med för jag ska ju plugga nästan hela sommaren och G har bara semester i 2 veckor. Det blir förmodligen lite små utlyckter här i Västerås och sen kommer ju jag att åka in till Eskilstuna ibland med. Nackdelen är att det kostar under sommaren att åka tog men ni får ju gärna komma hit med :-)

jag saknar verkligen värmen som var förra veckan, jag ville att den ska komma tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh high chaparall!! min hemommun, där har jag varit många somrar =)

kram

2008-05-14 @ 20:20:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0