Vardag igen

Då var det dags att komma tillbaka till vardagen och inte bara lata sig. Jag ska på föreläsning idag, sen blir det träning på gymmet och om jag orkar så tänkte jag ta mig en promenad idag med. För sen på kvällen ska jag sätta mig och försöka svara på seminariefrågorna till på onsdag.

Jag satt och tänkte på en sak i går att förut för så åt jag inge godis alls och det gick hur bra som helst men nu så bli det godis lite då och då. VIlket inte är bra så från och med idag så ska det slutats med godis. Jag kommer ihåg att det var jätte jobbigt i början men sen efter ett tag så var jag inte ens sugen som det stod framför mig. Det ända jag får äta är mörkchoklad, vilket jag tycker om :-)

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska ta och göra i ordning mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0