Valborg + 1 maj

Igå blev det tjejkväll hos Tilda, det var riktigt trevligt. Tack tjejer för en trevlig kväll! När vi stod i kön för att komma in på Harrys så tappade jag och Tilda suget så vi gick hemåt, först gick vi till statoil för att köpa en macka. Sen gick vi hem för att äta upp den och sen sova.  Jag hade en riktigt trevlig valborg :-)

Sedan idag så tog vi oss ner till stan för att äta lite men det var inget som var uppet så det fick bli macedoncan.. Sen gick vi till stationen för att vänta på mitt tåg. Så nu är jag hemma och tar det bara lugnt och pratar med pappa på msn :-)

Ikväll blir det god middag med älsklingen :-)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0