Vaken för att kunna plugga

Nu så ska jag sätta igång med pluggandet igen, som sagt så satt jag hela dagen igår så jag har kommit en bit men frågorna. Jag har skrivit något på alla 22 frågor så nu ska jag bara sitta och bläddra i böckerna och försöka fylla ut så mycket jag bara kan. Jag och Sandra sa kamma in många poäng, får vi VG på två tentor så får vi VG i kursen :-D He he!! Det vet jag inte om vi lyckas med men jag ska nog få VG på mickes tenta ska ni se :-) jag var ju två poäng ifrån sist och det gör mig så taggad att verkligen få det på denna tenta. Så vi får väl se hur det går!

Det märks att man är inne i en tenta period för jag hinner inte göra så mycket mer än att plugga och tyvärr så kommer det vara så tills den 13 juni. Det känns inte så kul men efter det blir det lugnare. Så det är bara att bita ihop och köra på. Jag börjar faktiskt se fram emot mina sommarkurser :-) Det ska bli intressant och det ser ju inte illa ut när man söker jobb med lite extra kurser.

Nej nu har jag inte tid att sitta här för jag måste hinna med massor idag för imorrn blir det inte lika mycket plugg för jag och älskligen ska njuta av vädret och fira våran 3,5 årsdag :-) Och på fredag ska det solar med Tilda men då tar jag med det jag har skrivit på tåget så hinner jag plugga på tåget och sen när jag kommer hem. Men får ta vara på all den tid man har :-) Man måste få ha lite kul med även fast det är tentaperiod. Nästa vecka tänkte jag kolla med mamsingen om hon har tid för mig :-)

image197

Ursäkta kvaliten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0