Vaken :-)

Det blev en välbehövlig sovmorgon så här efter hockeyn! Nu så ska det pluggas, håller på för fullt på seminarieuppgiften så jag slipper den i veckan och bara kan tentaplugga i veckan.

Vad har vi för väder igentligen, vill att det ska vara som förra helgen men nej då. Bara tråkväder!! Vart tog värmen vägen? Jag som hade införskaffat mig så fina kläningar tack vara älsklingen :-) Hoppas att inte hela sommaren kommer vara så här, vill ha en varm och fin sommar. Men skulle den bli regning så får vi i alla fall njuta när vi åker på semester. Vi pratade om semestern här om dagen och kom fram till att om vi inte skulle hitta något så ska vi inte bara ta något för att åka. Om det inte skulle finnas någon resa som intresserar oss så kommer vi hitta på något skoj i Sverige som att åka till Göteborg eller något liknande. Får se vad som händer, det börjar ju närma sig, kommer boka om ca en månad för då borde de kommit sistaminuten för den perjod som vi ska åka.

Idag kommer jag vara ensam hela dagen för G ska först jobba och efter det så ska han ut och äta med jobbet och gå på teater. Så jag får se när han kommer hem men jag är sysselsatt ändå med plugg och hockeyn ikväll!

Längtar till fotbills EM :-) Då ska min Sverigetröja dras på! :-) he he!! Men som vanligt så brukar de ju inte gå så bra för Sverige men det är kul att se i alla fall och sen alla andra matcher :-) Det är lite tråkigt att jag har fullt upp med plugg första veckan. Men men... Ska hinna se i alla fall!!

he he, det är massa Grimisar på tv.. he he!!



Kommentarer
Postat av: Natalie B

Lycka till med pluggningen..har en hel del att plugga jag med!

2008-05-17 @ 11:44:39
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

goddagens!
den kostade bara 500 att göra, minimipriset! vi trodde att det skulle vara dyrare!
vad har du tänkt göra?

kram

2008-05-17 @ 14:41:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0