Trevligt

Nu har pappa och bror min åkt hem efter att ha varit här ett tag eller här, vi har varit på marknaden och sen har vi varit och storhandlat :-) Det blev en del, köpte lite fika med så det blev en lite fika med pappa och Hampus för pappa fyller ju som sagt så jag ville ge honom lite fika. 

Jag köpte även lite blommor till balkongen men inte alls så mycket blommor som jag tänkte göra. Lägger upp bilder sen för just nu så funkar det inte.

Snart ska jag ta och börja städa och göra fint här hemma men måste vila lite, blev helt slut efter att ha handlat.

Ikväll så blir det ESC finalen med lite frukt och snacks :-) Får se vad som ska ätas ikväll, vet inte riktigt vad jag ska fixa för mat. Skulle kunna göra köttfärspaj som det var meningen att vi skulle ha ätit igår. Får se vad det blir! Hoppas det går bra för Charlotte, tror nog inte att hon vinner men man vet aldrig! Men topp fem borde hon bli i alla fall.

Nej nu ska jag vila lite innan jag börjar fixa här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0