Trevlig dag

Den började med frukost med gamla gänget sen så delade vi på oss och jag och Tilda fortsatte att gå på stan. Det blev en del shopping, present till pappa, leggings, hårfärg (som jag har i håret just nu, he he ), bikiniöverdel :-) Jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon men det lyckdes jag med. Det var n riktigt trevlig dag :-)

Nu så sitter jag i soffan med de första omgången av färg, det ska först läggas en grund förg och sen slinga. Så nu får jag bort min utväxt och kommer bli blond och fin :-) Ska snart börja fixa mat också, sen blir det bara en lugn fredag med älsklingen.

Imorrn fyller min älskade pappa och då kommer han och brr min hit :-) Så trevligt så! Saknar dem båda, så det ska bli så kul att få umgås med dem lite.Sen blir det pluggande och städning imorrn för vi måste ha fint till på söndag.

Ja just det när jag kom hem idag så mötes jag av en trevlig överaskning, älskligen hade plckat i ordning och diskat så fin var det! Tack älskling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0