Tisdag

Igår så var det lång föreläsning, vilket tog mussten ur än. Men det var tur att det var med den läraren som det var annars hade jag aldrig orkat. Det belv mycket EU :-) Hehe! Efter skolan så tog jag mig till träningen, vilket var så skönt för då fick jag lite energi och det behövde jag.

Jag och Snadra bestämde att vi skulle träna tillsammans på onsdag för hon behöver någon som drar med henne för det var ett tag sedan hon var och tränade. Det blir första gången sedan jag började gå på gym för första gången som jag har någon att träna med för jag har aldrig haft någon som har gått på samma gym som mig. Men det har varit skönt att gå själv med men det är skönt att ha någon som kan få en att gå dit fast man inte känner för det.

Jag är så lyckligt att jag har klarat mig i över en vecka nu, jag har inte ätit något godis alls utöver de som är tillåtet, ingen läsk, tränat och gått promenader :-) Så ska det fortsätta! Jag har ju sagt att jag får unna mig en gång i veckan och det kommer att bli på lördagar förmodligen om man inte ska iväg på kalas eller något. Då blir det ju på den dagen, som på morsdag. Då kommer Gs familj hit och då ska det ju bli dessert så då blir det ju på söndagen och inte på lördagen. Jag kommer förmodligen träffa pappa samma dag med, måste ju få gratta honom. Få se vad jag kan köpa åt lilla pappsen.

Imorse så stängde vi ute katterna från sovrummet för att kunna sova, de bara gnällde men ville ingen speciellt. Behöver den energi jag kan få för jag ska plugga hela dagen i stortsätt. Det är ju seminarium imorrn så jag ska fördereda mig till det.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mickiz

De är ju inte farsdag förns i november! :-)

2008-05-13 @ 12:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0