Söndags morgon

Då var det söndag och jag har nästan nyss vaknat så jag försöker vakna till så jag kan plugga. Jag ska nog ta mig till ICA när dem öppnar för G tog med min lunchbröd till jobbet, han var ju gullig och frågade så det gör inget. :-)

Just nu så följer jag en chat med Mia Törnblom, hon som har skivit självkänsla nu. Hon har kommit med en ny bok som heter så dumt! Lyssnade även på interjuven som var med henne, att hon har kommit så långt efter allt hon har varit med om. Det visar verkligen att människor kan ändra sig och utvecklas. Det är ju också positivt att hon använder sina erfarenheter för att hjälpa andra. Det är något jag skulle vilja göra med, även fast jag har helt andra erfarenheter än henne. Jag skulle vilja hjälpa dem som går igenom det jag har gått igenom.

Just nu ligger mina små sötnosar och sover :)


Detta är gamla bilder har tagit nya men hittar inte sladden till datorn just nu så jag får lägga upp bilderna senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0