Sommar schema

Nu så har jagkollat hur mitt schema ser ut för sommaren, ville ju veta om jag hade några lektioner under den veckan som vi hade tänkt att åka iväg. Men jag blev så gald när jag såg schemat, de prejoder som jag har lektioner är mellan den 9 juni till 3 juli sen är det paus på några veckor för att sedan dra i gång igen till den 29 juli till 15 augusti. Så skönt!! Jag är ledig under hela perjoden som G har semester :-) Det kan ju inte bli bättre!  Det som blir tungt är att jag har  omtenta på moment 2 den 12 juni och den veckan jag jag lektion den 9, 10 och den 13 så det blir en hel del denna vecka men sen blir det lungt med ca 1 lektion i veckan som högst två. Så jag kommer kunna njuta av sommar med och hitta på samma skojiga saker. Det är korta dagar med :-)

Jag ser verkligen fram emot sommar nu även fast jag ska plugga men de schema som jag kommer ha underlättar. Jag trodde jag skulle ha lektion varje dag nästan. Men det blir väl mycket hemma plugg. Jag ska läsa Sexualitet och kön i historian och text, kultur och samhälle. Nu har jag bestämt mig för jag kom in på samtid och litteratur med men det känner jag inte för. Så jag hoppas att det räcker att jag läser två men de borde det för det är som en halv termin.

Nu är jag glad!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0