Snart

Så har jag och G varit tillsammans i 3,5 år, tiden går så fort och mycket har hänt genom åren. Då menar jag inte på ett negativt sätt utan positivt, vi har utveckals och vuxit samman. Jag känner att han är den jag vill leva med, vi har möt på våra hinder men vi har lyckats ta oss igenom dem occh blivit starkare. Han finns alltid här för mig i vått och tort! Jag är så lycklig över att få leva mitt liv med honom. Jag blir lika lycklig varje gång jag ser han och känner att han känner detsamma.

Den 28 maj ska vi ha en mys dag med god mat och sällskap av varandra. :-)






Kommentarer
Postat av: A n n a

Oj blev ni tillsammans den 28:e? Samma siffra i månaden som jag och J :D. Kul att det är så länge redan :). Fy vad tiden flyger iväg..

Kraam :)

2008-05-18 @ 19:21:02
URL: http://annaulrika.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

söööt bild =)

vi börjar nog försöka ganska snart, det ligger bra i tiden nu för oss hihi...

kram

2008-05-18 @ 22:12:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0