Skön dag

Det är så skönt att ha älsklngen hemma från jobbet ibland, idag har det varit en sådan dag. Vi har hunnit med en hel del, städat hela lägenheten så nu är det så fint så. Det känns så underbart men ett fint hem. Jag har pluggat till imorrn också men jag har två frågot som jag inte har lyckats svara på än men det ska fixas ikväll. Det är tungt att förbereda sig men det är så skönt när seminariumen är klara och man kan bara njuta.

Nu sitter jag bara och tar det lugnt efter att jag och älsklingen har kollat på film och myst. Riktigt mysdag! Han är ledig imorrn med men då har jag skola och sen ska jag träna med Sandra så jag får se om vi hinner göra något imorrn. Annars har jag fullt upp hela veckan, bara massa plugg. Det är tråkigt för jag hinner inte med så mycket mera. Nu börjar också tentapluggandet så det blir lite tid till annat men får ta mig tid ibland, det är ju alltid trevligt med fika :-)

Svar på en komentar :-) Vet att det inte är farsdag förens i november kusinen min.. he he!! Pappa fyller ju på lördag och då är han upptagen så då ska jag fira honom på söndagen istället.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh ska du! har du bestämt dig för att tatuera dig, eller har du mest spånat =)?
låter jättefint med kattassar =)!

kram

2008-05-13 @ 18:42:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

ja det viktigaste är ju att man gör den för sin egen skull, och att det betyder nåt för en själv! förståndigt att inte skriva namn med =)
när firar ni 4 år?

kram

2008-05-13 @ 19:43:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

exakt, man vet ju inte hur det blir även om man självklart hoppas att kärleken är evig =)!

jajamen, vi firar 4 år nu i juni =)

kram

2008-05-13 @ 20:31:01
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Mickiz

Ja just ja, han fyller år nästa vecka på lördagen!
Kraaam

2008-05-13 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0