Sista föreläsningen för teminen + träning

Det är vad som har varit på dagordningen, dagen började med att jag sov ut och tog det lite lugnt innan jag skulle ta mig till terminens sista föreläsning. För nu är det bara eget plugg för tenterna så jag kan lägga upp tiden som jag själv vill. Efter föreläsningen så bar det av till gymmet med Sandra, lika trevligt idag. Det känns i kroppen nu efteråt kan jag säga men skönt är det. Det känns att träning tar fast jag bara har tränat ordentligt i lite mer än två veckor men det är ju för att innan jag började slarva med träningen så tränade jag ju mycket och blev tränad. Så jag har ju ett bra muskelminne eller vad de brukar kalla det.

Nu på kvällen ska jag ta och plugga så jag och Sandra kan gå igenom seminarieuppgifterna imorrn på förmiddagen, det är skönt att ha det gjort så kan man ta annat plugg på eftermiddagen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0