Riktigt trevlig dag

Det har varit en bra dag tillsammans med min gudson och hans mamma :-) Mycket lek och skoj! Det var så kul att få vara med Amadeus för det var så länge sedan men det kändes som det var igår jag träffade han. Min lilla gullunge!

Som jag har skrivit tidiagre så skulle de ju hämta en katt idag och de gjorde dem :-) Så söt! Det verkar som om det kommer gå bra med :-)

image169

När vi var där så var det också en annan som fick ett hem, Lukas och han behövde verkligen det. Jag blev väldigt intresserad av Snuttan :-) Så söt och gullig! Det var Snuttens kompis som han har bott med men nu blev hon själv. Hade jag inte haft två så skulle jag ha tagit henne. 

image170

Detta är Lukas, så glad att han fick ett hem. Han är så söt!

image168



Nu sitter jag och kolla på Berg flyttar in.

Hoppas ni får en bra fredags kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0