Onsdag

Dagen började som varje onsdag med att ha seminarium, det gick bra idag! Det var så skönt att för en gångs skulle säga något när man kände för det och inte känna sig på hoppad. Efter seminariumet så begav sig jag och Sandra till gymmet för att träna, det var skönt med lite sällskap även fast vi gick runt för oss själva efter uppvärmningen. Vi gick en raskpromenad på löparbandet och hade ett trevligt samtal samtidigt. Jag är helt slut idag efter en hård träning, men det känns skönt. VI ska träna tillsammans på fredag med men då ska vi köra redan kl 9 på morgonen för att man ska kunna ha hela dagen sedan till något annat. Så plugg, vilket är en stor del av min vardag just nu eller det är de ju alltid men nu är det ännu mera. Med tanke på att det ska göras 3 tentor nu i juni, 2 st den 5 och en den 12. Det är tungt att plugga till dubbeltenta, 15 hp på en tenta är mycket om man tänker på vad som ska läsas in.

Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

puh! fullt upp för dig!
här tittar solen fram emellanåt =)
är helt slut efter 9 timmars jobb så jag ska slappa lite nu =)

kram

2008-05-14 @ 15:28:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0