Onsdag

Jag gick upp tidigt för att gå till biblioteket för att skriva ut lite papper innan seminariet sen var det dags för de sista seminariumet för denna termin. Det gick väl sådär men nu är det gjort i alla fall, men första delen gick väl bättre än den andra.

Sen var det dags för dagens dos av träning, så jag och Sandra begav oss till Natilus men idag blev det ingen styrekträning körde helt på kondis bara. Det känns bra men är helt slut nu, ska vila lite innan jag tar tag i pluggandet. Det blir träning på fredag med men då blir det halv 9 för att jag ska hinna träna innan jag ska till Eskilstuna för att träffa Tilda och Unka. :-)

Nej nu ska det vilas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0