Nervös

För alla dessa tentor som ska skrivas inom de närmaste veckorn, vill verkligen klara alla tre men det är så mycket jag måste kunna. Fast nu ska man tänka postivit och vara glad men det är lite svårt ibland. Jag sitter med denna nervositet som tynger mina axlar hela tiden, jag var inte alls så här nervös sist vi hade tenta. Men jag får väl försöka tänka positivt annars kommer jag aldrig klara detta. Anledningen att jag är nervös är nog för det är så mycket mer på spel nu. Är så rädd för framtiden, vad gör jag om jag inte klara det... Vill verkligen plugg, blir ledsen så fort jag tänker på det. Men nu ska jag inte tänka på det, jag ska bara tänka på att klara dessa tentor :-) Vilket jag tror att jag kommer göra, det hårda tenta pluggandet börjar på torsdag, ska sitta hela dagen då. Då är det hela två veckor kvar så på dessa veckor borde jag kunna fixa det. Måste försöka skriva om så mycket som möjligt för att ha en storbredd till tentan. Jag tror att om jag pluggar på de gamla tentor som jag har och seminarieuppgifterna så borde jag klara det här!!!

Nu ska det slappnas av lite med tvtittande och sen ska det plockas lite här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0