Mysdag

Det blev en riktig mysdag efter att jag hade pluggat hela förmiddagen. Det började med att vi tog oss ner till stan och in på Gina för jag skulle kolla efter en tröja men den var inge att ha.. Sen tog vi oss till en ny resturang som har öppnat och åt mumsig mat :-) Så mysigt så!! Efter det gick vi runt på stan lite och sen ner till parken och myste lite. Älsklingen köpte solbrillor med, de är väldigt lika mina men det gör inget :-)

image198

Nu ser ni mitt nya ljusa hår med :-) Nu ska man bara ha lite färg med men det borde man kunna få nu när det ska vara så fint väder och jag ska ju plugga till tentan så då kan man sätta sig på balkongen.

Jag har hunnit träna idag med, så skönt att få röra på sig. Det blir träning på fredag med men då ska Sandra med också, idag fick jag träna själv.

Katterna njuter av det fina vädret också :-)

image199

Detta kort togs i helgen

image200


Hon är riktigt nyfiken den lilla flickan.

image201

Så söt men dålig bildkvalitet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0