Måndag, he he när jag skulle skriva så trodde jag att det var Tisdag!

Det blev en mysig kväll igår med sambons familj, det tyckte verkligen om vad som bjöds. Det blev till förrätt: grekisksallad och tzatziki. Huvudrätt: fläskfilé, ratatuli, ungspotatis och beaniessås ( på mitt sätt) dessert: vailjglass med krossad daim, chockladsås och jordgubbar. Efter middagen så blev det film, 1408. Den filmen som jag och G kollade på föut om han stängde av efter ca 20-30 minuter för jag tyckte den var så läskig och det tyckte jag nu med men blev tvungen att kämpa igenom bara för att hans familj var här.

Nu har det också blivit bestämmt att Adrian, Gs minsta bror kommer bo här en vecka medans vi är borta på semester. Det känns bra att ha någon här som fixar med katterna och ser till att de får vara ut så mycket som de vill, speciellt när det är sommar och varmt.

Nu ska jag ta och plugga efter att ha tagit en välbehövlig sovmorgon efter en sen kväll.

Hittade denna bild på min mamma Raijas blogg :-)
image196

Jag och "fasters" sötnos Samuel!

Syns att det var ett tag sedan, har ju ingen tandställning längre, ingen lugg, lägre hår och blondare :-)

Kommentarer
Postat av: Hampus

Esa står och smyger i bakgrunden.

2008-05-26 @ 14:33:17
Postat av: Evelina - blivande brud

vilken söt bild, du ser lycklig ut =)
kul att kolla på gamla kort o se hur man uförändrats =)

kram

2008-05-26 @ 14:38:27
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0