Lördag

Jag har varit till skolan en snabbis och skrivit ut lite anteckningar sedan har jag bara setat och läst, läst och åter läst. Just nu sitter jag i köket men jag har setat på balkongen så jag hoppas jag har lyckats få lite färg nu när det är så soligt och fint. Nu skulle man helst bara ligga och sola hela dagarna så det hade varit skönt med ledighet men men bara två veckor till. Då menar jag inte att skolan tar slut för jag ska ju läsa sommar kurser men den mest intensiva perioden är då över.  Det var prat om att jag skulle ut med tjejerna idag men jag har alldelses för mycket för att hinna och jag vill verkligen klara detta. Den press som är just nu är inte rolig.. Det får bli någon annan gång :-) Hoppas nu får det kul!

Tänker på dig vänner! Hoppas allt går bra :-)

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

roligt =)

2008-05-31 @ 14:14:39
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0