Kvällsmys

G är iväg med jobbet som sagt så jag sitter här hemma och har kvällsmys med mig själv. Jag har kollat på sommarkrysset och ätit min sötsaks ranson för denna vecka. Jag vet inte varför jag åt det i huvudtaget för jag var inte så sugen som jag trodde att jag var. Det var väl just att det är lördag och jag ville ha något att mumsa på, blir ej så nästa lördag för då ska jag spara mig till söndagen. Just nu sitter jag och kollar på CSI, kanal 5 och svt har något samarbete denna vecka för när CSI är slut så fortsätter det i SVT.


Jag satt och funderade på om jag ska göra något med mitt hår men vet ej, jag ska i alla fall lägga nya slinger när jag får pengar så håret blir sommarblont :-) Funderar på att klippa mig med men vet ej, skulle vilja ha lugg igen tror jag men jag går inte till frisören så ofta så det är lättare att inte ha det för en lugg måste man vårda.

Funderade på denna frisyr 

Jag tyckte den var fin och klassisk :-) Jag ska nog skriva ut denna bild och ta mig till frissan! Den passar bra nu när jag ska spara till långt hår för den blir fin om den är längre med. Jag vill vara lite sommar fin, kul att vara lite fin till våran resa med.

Hoppas ni har en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Jättefin frilla, skulle passa dig ;-P. Sitter också o funderar på hur jag ska klippa mig. Blont blir det nog inte iaf :P.
Kraam

2008-05-18 @ 11:35:30
URL: http://annaulrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0