Härlig dag med mamma Raija

image172

Ute hos mamma Raija för någon vecka sedan, nu är det mer utslaget!

Har varit där hela dagen nästan :-D Det har varit så mysigt så! Väldigt trevligt i det fina vädret, har njutit av solen hela dagen och gått promenad. Det blev promenad till stationen, till bussen ute hos mamma Raija och hem från stationen. Så det har blivit en del promenerande, det är ju fem km från oss till stationen.

Igår så rensade jag min garderob och gjorde mig av med massa kläder, sen har jag mer koll på vad jag har nu också. He he!!

Imorrn ska jag till Eskilstuna för att träffa bror min först och sen Tilda :-) Sen ska det vara fint väder imorrn med så det kan ju inte bli bättre. Älskligen slutar tidigt med så då kan vi umgås på kvällen :-)

Nu ska jag fortsätta och kolla på sanningens ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0