Fredag

Gick upp vid nio för jag kände att jag hade sovit så länge, gick och la mig vid 22. Nu ska jag snart börja göra i ordning mig för att åka till Eskilstuna. Jag ska plocka ihop lite böcker med som jag ska lämna in på statsbiblioteket, det är lika bra att passa på när jag ändå ska in till stan. Jag ska ta tåget som går 12,35 så jag har lite tid på mig men måste ta mig hemifrån ca 11,50 för att hinna till stationen.

Jag var tvungen att sätta i gång tvättmaskinen för den tvätt jag satt i gång innan jag åkte i onsdags låg kvar i maskinen.. Men men, bara att tvätta om det. Jag måste köpa tvättmedel, tog just slut. Se om jag kommer ihåg det.

Nej nu ska jag kolla lite på tv och sen fixa i ordning mig. Hoppas ni får en bra dag! För det ska jag ha med min gudson och hans mamma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0