Fixat bankID

Ansåg att det var dags att fixa en E-legitimation, det blir enklare att fixa saker på nätet. Som nu när jag ska fixa ansökan för studiemedel för sommaren, så enklare att fixa det på CSNs hemsida en att fylla i papper som ska skickas in och sen ska man vänta på svar i brevlådan. Det är enklare och snabbare, nu får jag svar inom fyra dagar, borde få svar senast tisdag.  Jag tror jag ska försöka att läsa alla tre kurser som jag har kommit in på, de verkar intressanta och det är ju inte mycket lektioner. De två som jag ska läsa i slutet av juli och nästan hela augusti går samma dagar men lika tider så det är ju lungt. Jag kan ju alltid pröva om det går, funkar det inte så är det ju bara att jag hoppar av en av dem.

Jag får se hur jag gör men det är en tanke jag har i alla fall.  Det jag tänker är att jag kommer ju ändå vara ledig i fyra veckor som jag inte behöver göra så mycket och jag kan lägga upp min tid själv så då gör det inget som man pluggar järnet i några få veckor. he he!!

Det som blir lite jobbigt är första veckan för så ska jag på upprop och föreläsningar på alla tre kurserna och plugga till omtentan som är den 12. Så det blir skola alla dagar den veckan :-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0