Familje mys

Jag och älsklingen tog en promenad i det fina vädret till stationen igår för att ta tåget till Eskilstuna för att äta middag med hans familj och sova kvar som jag skrev i förra inlägget. Det var så mysigt så, det blev väldigt god mat! Det började med en fördrink som bestod av rosevin och jordgubbar, mumma! Förrätt blev det lax, varmrätt blev det mumsig fläskfile med oliver och soltorkadetomater, till sist så blev det dessert. Det blev ingen stor bit för mig alls, jag skulle ha hoppat helt men de var en chockladtårta med mörkchocklad så jag tyckte jag kunde unna mig en minibit för jag har inte ätit något sött på senaste tiden. Men nu så blir det inget förens nästa lördag, en gång i veckan är det tillåtet. Det är ju kul att ha något att se fram emot :-) He he, men jag klarar mig bra tycker jag, är inte alls sugen. Nu om jag ska äta något gott framför tv som alltid är trevligt så blir det någon god frukt.

Men om jag ska gå tillbaka till besöket hos Gs familj, våran kväll fortsatte med singstar och så kollade vi på Ladies night. ( som jag och G hade sätt tidigare men det gjorde inget). När vi vaknade så blev vi överraskade med en helt underbar frukost, det blev smörgås med gott pålägg, yogurt med linfrön och russin, grapefruktsjucie, grapefrukt, och ägg. För mig i alla fall :-) Sen skulle vi bege oss hem men de hade ändrat tiderna så det gick inget tåg hem förens 13,52. Det var så skönt att komma hem sen till katterna och vårat underbara hem :-) Vi har haft en så underbar helg, vilket vi behövde i all stress.

Imorrn ska jag på en lång föreläsning, det blev ingen i torsdags så då bestämde vi att vi skulle köra dubbelpass imorrn istället. Det blir 13,15- 17,00 och efter det så blir det träning. :-) Tänkte först göra det innan men bestämde mig för att göra det efter för att få lite energi efter föreläsningen.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

låter som att du har haft en bra helg =)

kram

2008-05-12 @ 11:14:35
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0