Det sista med balkongen ska fixas

Eller det sista, det sista med växterna snarare. Jag började fixa med växter men sen hittade jag inga mera som jag ville ha så letandet ska fortsätt i helgen, tänkte passa på i helgen, kanske pappa kan svänga in en snabbis på plantagen innan vi åker till MAXI :-) Kan ju hoppas, det som ska införsaffas är först och främst växter till de tre krukor jag har och sen får vi se om jag hittar blommor till balkonglådan. Jag tycker att det kan vara kul att ha det i ordning till helgen när vi får besök så vi kan visa upp en fin balkong också.

image180

Fint men jag skulle vilja ha andra färger förmodligen, något i rosa vill jag ha. Rosa och vit tror jag!

Kommentarer
Postat av: Raija

Jättesnyggt och det är färger jag gillar.

2008-05-20 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0