Denna dag

har varit ett slapp dag, jag har inte gjort mycket alls förutom att diska och laga mat sedan jag kom hem. Just nu så är jag jätte trött och ska snart lägga mig, ville bara skriva några rader.

Pratade med Lene för en liten stund sen om imorrn :-) Roligt för dem att få en ny katt. Amadeus till sin mormor- " Mormor, på fredag ska vi hämta en katt, han är svart och vit, och heter Snutten och bor i Eskilstuna" He he snacka om att ha koll.. :-) Det ska bli så kul att få träffa honom imorrn, jag har inte sett han på så länge. Min lilla gullis :-)

image166

Sötnos!!

Ser verkligen fram emot morgon dagen. Jag ska komma ihåg hans present med, hoppas han kan ha den :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0