CSN

Vi beslutet redan idag, det gick fort. Jag ansökte igår och fick svar idag, mycket bättre med e-ansökan. Jag ska få studiestöd under sommaren men pressen ökade på grund av detta, jag ska nu klara av 12 hp från sommaren och klara av minst 15 från denna termin men poängkravet för sommaren sjunker om jag klarar mer än 15 så jag ska se till att klara alla 30 från denna, så nu är det bara att plugga som en tok till de tenter som ska göras.  Så nervös blir man ju men jag kan om jag vill så det är bara att kämpa på. Tanke på att utebetalningarna ser lite annurlunda ut än vanligtvis så kan jag i juni lägga undan en del så vi skulle klara augusti om jag inte skulle få några pengar då men så ska man inte tänka för jag ska klara av alla poäng denna termin. Det är inte alls kul att ha rest från terminer när man börjar en ny.

Nu ska det pluggas! Ha en trevlig dag i regnet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0