Bloggtorka

Det är något som förekommer från min sida om något, jag njuter så mycket av det fina vädret så jag hinner inte skriva något plus att jag inte vet vad jag ska skriva.

Igår så var jag inne i Eskilstuna för att först träffa min bror men jag var så snurrig så jag åkte in en timma försent.. he he! Sen så skulle jag träffa Tilda och det blev också en snabbis, det blir så ibland men det var kul att ses änså. På kvällen blev det mys med älsklingen :-) Så mysigt så!

Idag så har jag hunnit träna, kollat på Englas begravning och umgåts med älsklingen. Jag ska snart börja plocka lite så det ser skapligt ut när vi kommer hem imorrn. Vi ska åka till älsklingens familj ikväll för att äta god mat och umgås, blir övernattning också på grund av att tågen inte går på kvällen.

Som sagt så kollade jag på Englas begravning på tv idag, jag är så känsligt. Det gick inte att hålla tillbaka tårarna, tanken på att hon har fått levt så liten del av sitt liv. Sen ska man också sända en tanke till Saga och Max som begravdes igår. Vad hämskt det måste vara att begrava sina barn, det är ju inte en önskan man har. Det är ju föräldrana som ska begravas innan sina barn.

Nej nu har jag en del att fixa men skriver imorrn! Ha en så trevligt dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

jag missade faktiskt englas begravning, men det gör inte så mkt... vet inte om jag ville se den ens =)

2008-05-11 @ 18:10:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0