Älsklingen har taigt över tvn :-D

Nu var det slut på min tvtid. :-D He he! Nej nu var det faktiskt några dagar sedan han spelade så det är lugnt, det var mer förra veckan. Det är faktiskt lite kul att följa med när han spelar, det är på grund av han jag vet så mycket om spel annars hade jag inte vetat något i huvudtaget. Jag ska nog snart dra mig till sängen för jag är så himla trött och jag ska upp imorrn för att plugga och träna men träningen tar jag på eftermiddagen för att få lite energi efter allt pluggande. Jag skulle igentligen gått vid 9 med Sandra men hon hade lovat sin mamma att åka till Tuna park så vi ska träna på måndag istället. Fast jag går imorrn i alla fall, ville inte missa en dag nu när jag har börjat kommit in i det. Jag hoppas bara att min träningsvärk har blivit bättre annars får jag ta det lugnt med armövningarna och köra mer mage och ben.

Nu ska jag se vad Ceasar vill för han är väldigt jobbig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0