Vetrinären

Äntligen så ringde jag till vetrinären för att Cleo ska steliriseras, så vi fick tid den 26. Pappa ska förmodligen komma till Västerås för att hjälpa mig. Gabriel Jobbar och jag ville inte åka själv dit, vi ska passa på och handla med för jag får ju inte ta med mig henne på en gång. Men det ska bli skönt att ha det gjort, det blir skönt för henne med.

Annars idag så har jag försökt plugga men har haft huvudvärk så det har inte gått så bra. Jag och älsklingen har tagit det lugnt tillsammans och kollat på film, så det har varit en riktigt mysig dag. Men imorrn blir det pluggande för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt att höra att man inte är ensam iallafall! Morr på dessa tanter alltså...

2008-03-19 @ 11:47:51
URL: http://lenamatildaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0