Veterinären idag

Vid nio kom pappa och dem för att köra mig och Cleo till veterinären, det var en mysig liten smådjursklinik uppe i vasastan. Det var lite läskigt att vara med och se när hon blev sövd så när jag gick därifrån var jag väldigt illa berörd, efter 1,5 timme fick vi komma och hämta henne, i mellan där var vi till Ikea och Willys sen hämtade vi sötsen som var väldigt groggy. Vilket hon har varit hela dagen, så hon har bara sovit och sovt. De få gånger hon varit i närheten av Ceasar så har han fräste åt henne och har varit kontig mot henne.
Lite bilder:



image115

Cleo i transprotburen:


image116


Cleo efter veterinären, ligger och sover i solen.

image118

Ceasar stod och glodde på Cleo i timmar och jag överdriver inte.,,

image119

image120

Våran  nya väggdekoration i vardagsrummet, syns inte så bra för de var skymning och tog kort med mobilen. Ska ta en ny bild när det är ljusare ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0