Trevlig kväll

Det började med att jag gick ner till tågstationen för att hämta Tilda sen så gick vi en snabbis på HM för att sedan ta oss hem till mig för presentöppning :-D Så fina pressenter! Jag fick två vita ljuslycktor, en rosa diskborse och disktrasor som var rosa med hjärtan på :-D He he, rosa ålskare som jag är.  Sen blev det massa snack, god mat och snacks.  Vi satt oss och kollade på melodifestivalen sen, det var så skönt att Carola inte gick vidare för hon är så självsäker. Det kommer bli en spännande final, jag hejar på Sanna Nielsen. :-D Efter melodifestivalen så blev det film, väldigt skum men rolig. Tyvärr så tyckte jag inte om slutet. Tack så mycket Tilda för de fina pressenterna och en jätte trevlig kväll. Måste göras om någon gång!

Nu ska jag ta och sätta mig och plugga, har en hel del att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0