Tidigt

Igår så var vi båda helt slut, vet inte varför men vi gick och la oss vid halv 22. Tror vi behövde sova för jag vaknade nyss förutom den stunden jag vaknade i morse och såg att jag fått ett mess så jag passade på att svara på det på en gång. Sen hade jag svårt att somna om för många tankar for runt i huvudet.  Älsklingen ligger fortfarande och sover men det behöver han för han har haft ont i huvudet hela natten, så kan kommer nog inte upp på ett tag.

Nu ska jag ta och försöka plugga för jag har ju en del att göra, nu är det tentaplugg som gäller fram till den 27. Ska plugga massa fram till Lördag för då ska jag till Tilda, vill ju kunna slappna av och veta att jag kommit en bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0