Studier

Jag sitter just nu coh försöker att få ihop vårat PM som ska in på tisdagmorgon men det känns som jag kommer få sitta hela kvällen i dag och hela dagen imorrn men så är det när man vill ha det lite lugnt och trevligt på lördagen. Men skönt var det att få bara ta det lugnt och umgås med Tilda, kul att prata om lite annat än jag och Gabriel brukar prata om. Hoppas rösten blir bättre gumman :-D

Åter till studierna, det känns som att jag har en del överflödig iniformation som jag måste tabort, så det är en del jobb. Först ska jag skriva klart min information om Israel sen ska jag korta ner Sandras om Iran och Japan. Efter det blir det att analysera sen ska jag nog fråga Sandra om hon kan skriva sammanfattningen. Det blir så mycket för mig att göra annars. Jag trodde att de skulle bli lika mycket var men det är lite tyngre att sätta ihop allt än att skriva information. Men men det ska bli bra till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0