Söndag

Hade så skoj igår tjejer :-D Tack för en trevlig kväll!! Tilda hade varit så duktig och fixat massa gott som frukt, kex, ost, chips, dip m.m. Så vi blev sittande i köket.. he he.. Sen bar det av till nybron, roligt ställe. Det var första gången jag var där så det var kul. Men den var det dags att ta sig hem, ville inte låta pappa ligga vaken längre när klockan var halv 2, det komiska var att precis när jag hade fått min jacka så ringde det och det var pappa som undrade vad jag gjorde.. Jag skulle precis ringa honom, det  var bara att gå till Corner för de var redan där. He he!

Lyckades göra älsklingen sur med för jag ringde honom 23.40 för att säga God natt för han brukar vara vaken då men jag väckte honom så han blev inte så glad.  Förlåt älsklingen!

Nu så sitter jag i min brors rum och ska väl snart äta frukost, tåget går hem tio i två så då bär det av hem till Västerås. Hem till underbara Västerås :-D Det har varit en rolig helg i alla fall. Började med en mysig fredag med älsklingen vid köksbordet men massa prat och diskussion. Sen så har det blivit påskmat hos pappa och party hos Tilda.

Nu så när jag kommer hem så blir det massa plugg och mys med älsklingen. Ska köpa något mumsigt till oss så¨vi kanske kan ta och kolla film eller något för imorrn så är han ledig.

Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du får en bra dag, besök gärna min blogg :)

2008-03-23 @ 10:22:25
URL: http://allasjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0