Skola

Nu så är det mycket att göra, som alltid. He he :D Vi ska somsagt skriva ett Pm till tisdag, jag och Snadra trodde att vi skulle skriva om ett land men det visade sig att vi ska skriva om tre länder och jämföra deras politiska system. Jag och Snadra bestämde att hon skulle skriva om Japan och Iran, sen skulle jag skriva om Kina och lägga ihop och dra jämförelser mellan länderna. Hon ska skriva ner information om de länderna så jag kan använda mig av det när jag gör jämförelsen. Så vi får se när hon är klar med det, men jag ska att hon senast ska skicka det till mig på måndag eftermiddag så jag får sitta på måndagkväll och setta ihop allt. Det ska gå bra, tycker om att jobba under press!

Nu så ska jag läsa lite om Kinas politiska system och sen måste det diskas så jag kan fixa maten till ikväll. =)

Jag ska ta med boken imorrn till pappa så jag kan läsa lite medans Rigmor blonderar mitt hår. Vill ju vara lite effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0