Melodifestivalen

image94


Ikväll så är det som alla vet finalen i Melodifestivalen så det blir kvällens underhållning. Jag hoppas verkligen att Sanna Nielsen vinner, jag har hållt på henne sen första gången jag hörde låten. Jag tycker verkligen hon är värd att vinna. Men det ser ut som att det kommer bli Charlotte som vinner men hoppas att det inte blir så. BWO har en bra låt med men tycker inte att den ska vinna, jag tyckte den som dem hade med sist de var med var bättre. De skulle säkert gå bra för dem i ESC men jag hejar ändå på Sanna. Om man ska tro experterna så kommer det vara baladernas år i år så det kanske är bra att skicka Sanna då.

Denna ordning kommer låtarna för mig (menar inte att resultatet kommer se ut så här ikväll. det är bara efter min smak)

Sanna Nielsen
BWO
Sibel
Ringedahl
Linda Bengtzing
Charlotte Perelli
Amy
Nordman
Frida
Christer Sjögren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0