Läs och njut :D

Questions and answers

1. Tre namn jag lyssnar till:
Caroline, Carro och Lina
2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Mina ögon

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min klantighet

4. Detta är jag rädd för:
Ensamhet
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
En dos av min älskling, mina vänner och glädje

6.Tre saker jag absolut inte kan göra
stå på händerna, komma på något mera..
7. Detta tycker jag om att göra:
Träffa vänner och nya människor, ha underbara kvällar med min älskling, shoppa.
8. Detta vill jag göra just nu:
Göra i ordning mig för att åka till pappa och blondera mig.

9. Bästa känslan:
Lycka
10. Värsta känslan:
Stress
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Humor, ärlighet, spontanitet, empati :-D Han har allt detta!
12. Jag vill gifta mig:
När älsklingen är redo!
13. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Bli klar med studier, gifta mig, få barn, resa massa, hoppa fallskärm
14. Min käraste ägodel:
Våra underbara katter
15. Något jag vill ha i present

Ja du, ett fallskärmshopp :-D
16. Detta har jag på mig just nu:
Svarta leggings, knästrumpor, kläning, vit tröja och en svart kofta.

17. Favoritkläder:
Leggings

18. Favoritdjur:
Katter ;D
19. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Lyssnar på det mesta!
20. Favoritlåt just nu:
Sanna Nielsen- Empty room
21. Roligaste ämne i skolan:
Historia och samhällskunskap
22. Tråkigaste ämne i skolan:
Engelska och matte

23. Stjärntecken:
fisk

24. En bok jag gillar:
Det är många.. Men en samling som jag tycker väldigt bra om är Pojken som kallades det och det andra som hör till samma samling.

25. En film jag älskar:
Crash
26. Tv-program jag gillar:
grey´s anatomy

27. Favoritdoft:
Av dem jag har så är det Viktoria Beckham, Nigth men en som jag älskar som jag inte har är Paris Hiltons första parfym.

28. Detta äter jag gärna:
Tacos. kyckling
29. Dricker jag gärna:
Vatten och ett gott vin
30. Favoritgodis:
Vinigummin
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Kafalonia, Tailand, prag

32. Färg på mina ögon:
Blåagrå

33. Min längd:
165
34. Kan du sjunga?
Nej, det är bara att hålla för öronen.
35. Jag spelar:
Inget
36. Person jag beundrar:
Mamma Raija
37. Så här bor jag:
I en trea med min älskling och våra katter i ett lugnt område i Västerås

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen just nu
39. Det här tänder mig:
Fina ögon och händer.

40. Det här gör mig avtänd:
Översittarfasoner, egoism
41. Favoritfärg:
Svart och rosa
42. Favoritcitat:
Akta Carro kanten! ? Matilda :-D He he
43. En hemlighet jag vet:
Vad jag kan komma på så har jag ingen just nu, hade jag haft det så hade jag inte sakt någor.
44. Bästa present jag fått:
Vet inte alls.
45. Senast köpta skiva:
Det var inte jag som köpte den, fick två st i julklapp av Gabriel
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Är nöjd med det mesta
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Finns väl lite som går att förbättra.

48. Udda förmåga/egenskap:
jadu, minne som en guldfisk
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Katt
50. Vad lyssnar du på just nu?
Nyheterna på 4:an
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Duschat och klätt på mig.
52. Var är dina föräldrar födda?
I Eskilstuna och Köping
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Något program som behövdes för att kunna ladda ner saker till mobilen.

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Ming palace, Akropolis, Tai Calssic och en Italiensk restaurang här i Västerås.

55. När badade du i en pool senast?
Kommer ej ihåg.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Romio och Julia och spelade Julia.

57. Hur många barn vill du ha?
Två
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ja, det har jag gjort.
60. Vad har du för TV-kanaler?
Alla som behövs
61. Har du åkt moped någon gång?
Nej aldrig
62. Har du busringt någon gång?
Ja! =)
63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, har inget körkort
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jaaaaaaa!! Verkligen :-D

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
London
66. Har du en egen trädgård?
Nej men skulle vilja ha.
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Ice Age
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Tror det
69. Badkar eller duschkabin?
Dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
I'm a legend och Cloverfield
71. Favoritpizza?
Kebbab
72. Chips eller popcorn?
Båda
73. Vilken hårfärg har du?
blond

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej det har jag inte.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Tilda :-D

78. Favoritchoklad?
Mjölkchoklad
79. När röstade du senast?
Förra hösten

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Det var ett tag sedan?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej
82. Är du bra på matlagning?
Ja det måste jag nog säga
83. Klarar du att tanka själv?
Vet ej
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nej
85. Pepsi eller Coca Cola?
Funkar med båda
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej
87. Vad var det senaste du handlade?
Ica maxi
88. Har du kräkts offentligt?
Nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Har redan hittat den sanna kärleken så nu är det bara mångmiljonär kvar.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja det tror jag att jag gör.
91. Har du ringt något betalnummer?
Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Älsklingen
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Vet ej
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ett meddelande som jag har talat in.
96. Vad har du i din väska?
Plånbok, mobil och nycklar.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
tar en skön dusch.
98. Vad är du tacksam för idag?
Solen
99. Var hittade du den här listan?
På Tildas blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Gabriel, mamma Raija, Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0