Långfredag

Vi brukar oftast ha familjemiddagar och mys under påsken men nu så är det mest bara pluggande och jobb men så är det när man bor i en annan stad. Det blir inte lika lätt att bara åka över på middag, det hade ju varit en annan sak om man hade körkort och bil. Eller i alla fall körkort för då kanske man kunde ha hittat en billig hyrbil. Men nu är det som det är. Sen så känns det som att jag inte har tid för det är mycket att tag in till tentan. Just nu känns det som det går ganska bra. Får sitta imorrn innan jag åker in till Eskilstuna, tar nog med anteckningsblocket för att kolla igenom de antckningar jag har plus en bok som jag måste ta mig igenom. Men nu ska jag ta till ICA eller väntar till efter 12 för jag vet inte riktigt hur de har öppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0