Jippi

Nu är jag klar med den första kompliteringen :-D Jag ska lämna in den på fredag för den ska lämnas in i Eskilstuna och jag ska inte in förens på fredag men det känns skönt att vara klar. Jag ska låta den vila ett tag nu så ska jag läsa igenom den ikväll och se om det är något mer som ska ändras.

Nu så ska jag bara ta tag i den andra så jag kan lämna in den med men jag ska se till att fixa den imorrn så jag kan ta med den på fredag med :-D Det skulle vara så skönt att kunna vara klar med båda! Sen är det bara att ägna all tid åt statsvetenskapen, vi har ett PM till nästa vecka som jag och Sandra ska skriva ihop. Jag har aldrig jobbat med henne så det ska bli kul och se hur det går. Men hon är trevlig så det ska nog gå bra :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0