Imorrn

Då kommer pappa hit på morgonen för att skjusa mig och Cleo till vetrinären som sagt, jag tog fram transport buren idag så hpn kan få gå och lukta på den lite.. He he, hon har redan sovit i den=) har en bild på det men har inte lagt in den på datorn än så den får vi se senare. När vi väntar på att de ska bli klara med sötnosen så ska vi handla, det ska bli så skönt att inte behöva storhandla och åka buss som vi gjort de senaste månaderna. Det är en del som ska inhandlas, för det som blir maten för månaden och sen till lördag när Gabriels jobbar kompisar kommer hit för lite underhållningskväll. Så det ska köpas lite ost, kex, snacks och frukt :-) Måste ju ha något att bjuda på.

Sen är det sista dagen imorrn för att få in det sista till tentan, sen på torsdag så smäller det. Kommer ha tenta mellan 8.30- 13.30. Sen efter det ska jag ta det lite lugnt, kommer nog behöva det. Sen på fredagen ska jag plugga och plocka lite här hemma vad jag vet nu. I helgen blir det mys med älsklingen som är ledig. Vi har pratat om att gå och bowla på lördag innan vi ska hem och få besök. På söndagen så kommer vi nog bara ta det lugnt, får se vad som händer. I bland får man ta dagen som den kommer.

Ja just den nu är det planerat vad min bror ska få i födelsedagspresent, han vet vad det kommer bli för jag var tvungen att säga det. Jag och Gabriel ska bjuda han på bio fast det är bara jag som ska med för älsklingen tycker inte om svenskfilm. Vi ska gå och kolla på Varg med Peter Stormare som har premiär på hans födelsedag, 4/4. (samma dag som Tilda och Malin kommer hem till Sverige igen) Vi tyckte det skulle vara en bra present, så jag kommer åka dit på dagen för att fira honom och sen ska vi på bio. Då får jag också njuta av hans present. He he!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0