Helg

hann inte skriva något igår för jag hade fullt upp, jag var och studievägledaren igår och tur var det. mina planering för terminerna framöver stämde inte men nu så gör dem det, jag kommer läsa svenska block 3 nästa termin, den innehåller VFU så jag kommer vara på rinman i 5 veckor och hålla i svenskalektioner. Man ska planera och genomföra 30st. Det ska bli så kul!

Idag så ska jag och älsklingen ner på stan och ha de mysigt, efter det ska vi hem och städa det sista för hans jobbarkompisar kommer ikväll som sagt.

Just nu så håller jag på och tvättar, ska snart ta och börja städa också eller jag har redan börjat för jag röjer undan saker innan jag börjar damma och fixa.

Hoppas ni får en bra lördag det ska vi här hemma ha! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0