Håller på och fixar

Jag har nu diskat för att älsklingen ska få en lite överraskning när han kommer hem :-D Tänkte att det kunde vara min överraskning till han nu när jag ska vara borta över natten. Det ska bli kul men en tjejkväll i kväll!! Först ska jag hem till pappa och dem för lite påskmat men kommer ju vara där imorrn med för jag ska sova hos dem i natt för det blir enklast så. Tilda börjar vi 10 imorrn och mitt tåg går vid 14. Ska bli mysigt att få vara lite med familjen. Kommer sakna dem här hemma, missarna och älsklingen såklat men jag kommer hem imorrn igen så det är ju inte länge jag är borta.

Nu ska jag in i duschen och fixa det sista sen så bär det av till stationen närmare 13 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0