Födelsedag

Dagen började med att älsklingen väckte mig med frukost på sängen och present :D Jag gick en tunika så jag bara älskar och ett halsband som verkligen är jag :-D Tack så jätte mycket älsklingen! Jag fick ett kort som var helt underbart och de som stod på gjorde mig rörd. Jag har tänkt på denna underbara morgon hela dagen.

Sen så åkte jag till Eskilstuna för att vara med pappa och familjen. Jag fick pengar av pappa och rigmor, fast dem fick jag redan förra veckan. Sen på eftermiddagen kom min biologiska mamma över för att gratta mig, så då åt vi lite kladdkaka. Av hehhe fick jag pengar och blomcheckar så imorrn ska jag köpa blommor.

Nu på kvällen ska jag mysa med älsklingen, äta god mat och paj :D

tack alla för grattis smsen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0