En vecka

En vecka kvar till man fyller, ett år äldre  =) Jag tycker det är skönt att bli äldre, för några år sedan så ville jag inte bli äldre men nu så känns det bara skönt. Jag vet ju äldre jag blir ju närmare kommer jag min examen, först så fyller jag 25 sen till sommaren så är jag färdig med min utbildninga och kan börja jobba till höstterminen. Vill bara bli äldre, först så tar jag examen, sen blir det giftemål och sen bebis :-D Förut så kände jag verkligen att jag ville ha barn nu men nu så känner jag att det är bra att bli klar med skolan först för annars kommer jag aldrig bli klar. Det kan vara skönt med en utbildning innan man bildar familj med min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0