En solig dag

Det har varit en väldigt solig och fin dag men kall har den varit. Jag var och träffade Tilda i dag sen kom också Jessie förbi :-) När jag skulle hem så ringde jag pappa för att kolla hur det blir med firandet av mig, det skulle ha blivit familjen den  15 men pappa var dubbelbokad. Det är en på hans jobb som går i pension så de skulle fira av honom samma dag. Men det blev bestämt att jag ska åka dit på min födelsedag för att fira mig då :-) Sen kommer Gabriels familj den 16 för lite fika och firande.

På lördag blir det tacos och andra chansen med Tilda och förmodligen Janet. :-D Jag vill bara fira lite smått så det kan vara skönt men en lugn hemma kväll med god mat och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0